دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳۵۷ واحد مسکونی ارتش| وزیر راه: ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح در حال ساخت است

  • کد خبر: ۱۲۵۰۸۶
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳۵۷ واحد مسکونی ارتش| وزیر راه: ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح در حال ساخت است
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح در حال ساخت است و امیدواریم با سرعت گرفتن ساخت مسکن، بتوانیم به ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد برسیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳۵۷ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد تعاون ارتش و وزارت راه و شهرسازی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در محل بنیاد تعاون ارتش به صورت ویدئو کنفرانسی در ۵ شهر کشور برگزار شد.

رستم قاسمی در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی کسانی که پروژه یادشده را به مرحله شروع عملیات اجرایی رسانده‌اند گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد در کل نیرو‌های مسلح اعم از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی در حال ساخت است و امیدواریم با سرعت گرفتن ساخت مسکن، بتوانیم به ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشورمان برسیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما ۲۰ شهر جدید در کشور داریم و ساخت ۲۰ شهر و شهرک جدید هم مصوب شده است که ساخت آن‌ها می‌تواند بخش زیادی از مشکلات حوزه مسکن ما را حل کند. در شهر‌هایی که زمین داریم و اتفاقاً تعدادشان هم کم نیست، ما تسهیلات به متقاضیان می‌دهیم و آن‌ها می‌توانند برای خودشان خانه‌های ۲۰۰ متری و به صورت ویلایی (یک طبقه یا دو طبقه) بسازند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما یقین داریم که می‌توانیم ظرف ۴ سال ۴ میلیون واحد مسکونی بسازیم اضافه کرد: با پتانسیل و توان خوبی که در معاون جدید مسکن و ساختمان وزارت راه وجود دارد، این امر شدنی است و محقق می‌شود.

قاسمی که در حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش صحبت می‌کرد گفت: بعضی از زمین‌های ارتش زمین‌های گران‌قیمتی است و می‌توانید با استفاده از مولدسازی، از پول آن برای استفاده کارکنان ارتش استفاده کنید. ما هم در جا‌هایی که زمین داریم، آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم و هیچ‌گونه محدودیتی هم در این رابطه نداریم؛ زمین‌های ما مجانی است. بعضی جا‌ها هم که زمین نداریم، از ارتش انتظار داریم که واحد‌های مسکونی را در زمین‌های خودش بسازد.

وی با بیان اینکه موارد خوبی در شورای عالی مسکن از تصویب گذشته و دست این وزارتخانه برای کمک به خانه‌دار شدن کادر نیرو‌های مسلح کشور باز است، ابراز امیدواری کرد تا ۴ سال آینده کسی نباشد در نیرو‌های مسلح که مسکن نداشته باشد و گفت: تنها انتظار ما از شما این است که به ساخت واحدها، سرعت بدهید.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به عنوان یک فرد ناظر که از بیرون به وظایف و فعالیت‌ها و اقدامات وزارت راه و شهرسازی نگاه می‌کنم باید اعتراف کنم اقداماتی که وزیر راه و شهرسازی سرلوحه کار خودش قرار داده، اقداماتی جهادی و الهی است و البته از وزیری جهادی و ولایی و ایثارگر، جز این هم انتظاری نیست.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب برای رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان نیرو‌های مسلح و نزاجا افزود: ما تلاش کرده‌ایم گام‌هایی برای خانه‌دار کردن کارکنان نیرو‌های مسلح برداریم. در حال حاضر برای تأمین منابع مالی ساخت ۲۳ هزار خانه سازمانی برای کارکنان، از تهاتر استفاده می‌کنیم و با همتی که شکل گرفته است، در همین مدت بتوانیم کارکنان نیروی زمینی ارتش را صاحب خانه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->